Photobucket

Zikrayaat

Monday, December 01, 2008

Salam Ulangtahun Kelahiran


Assalamualaikum wbt...
Alhamdulillah.. hari ini genaplah setahun lagi peningkatan usia saya...sekalung penghargaan dan ucapan jutaan terima kasih saya ucapkan buat emak dan abah tersayang...semoga Allah memanjangkan usia kalian untuk terus melihat anak cucumu membesar hingga dewasa... terima kasih emak kerana telah melahirkan... susah payahmu menyusu, membesarkan dan mendidik daku... mudah2an semua impianmu terhadap anakmu yang seorang ini telah berhasil... terima kasih emak kerana mengajar saya erti kehidupan.. kadangkala suka dan duka silih berganti... namun emak tetap tabah membesarkan kami... tanpa pernah sekalipun ku dengar kalimah jemu dan bosan meniti di bibir emak.. tabahnya emak.. mudah2an dapat kami sebagai anak2 ini menjadikannya sebagai pedoman dalam meniti arus kehidupan ini... emak .. abah.. ampunkanlah segala kesalahan dan kesilapan saya...
Tidak lupa juga buat insan2 tercinta dalam hidupku... abang dan ammar... kalian merupakan sumber inspirasiku... berdoalah moga2 kasih sayang antara kita ini berkekalan dan kebahagiaan ini berpanjangan di dunia hingga ke akhirat sana.. terima kasih abang atas segala pengorbanan dan kasih sayang yang diberikan kepada kami... ampunkan segala dosa saya bang... moga kita dapat melayari bahtera rumahtangga ini bersama2.. menongkah segala onak, badai, mehnah dan tribulasi ini bersama2... saya sentiasa berusaha untuk menjadi isteri cerdik yang solehah... insyaAllah...
Bertambahnya usia ini ... maka.. beringatlah saya akan setahun lagi hampirnya saya pada saat kematian...di mana perlu saya kembalikan semua yang tidak menjadi milik abadi saya...sesuai dengan sifat sementaranya dunia ini... semua nikmat yg kita kecapi hari ini adalah sementara... hanya Allah yg Maha Mengetahui rahsia usia kita... yg penting tingkatkan amal ibadat dan kebajikan.. moga dapat membantu di hari perhitungan nanti...
harapan saya moga semua sahabat dapat mendoakan kebahagiaan saya dan keluarga dan moga dapat saya manfaatkan usia yang ada ini untuk berkhidmat kepada yang memerlukan.. insyaAllah... berkhidmat untuk menyampaikan mutiara ilmu kepada anak bangsa... moga hasilnya nanti akan menjadi ulul albab yang diimpikan... mudah2an amiin...

No comments:

Murottal al-Quran