Photobucket

Zikrayaat

Friday, January 22, 2010

Ahlan wa sahlan wa marhaban.... Putera Kedua... Muhammad Umar Haris bn Ghazali 21/1/10


Bismillahirramanirrahim...

Assalamualaikum...

Salam ukhuwan salam kasih sayang buat semua sahabat dan pembaca blog saya ini...

Alhamdulillah dengan izin dan kasih sayang Allah Robbul Izzati.... kami sekeluarga telah dikurniakan seorang lagi putera mujahid fillah insyaAllah... putera kami ini diberi nama Muhammad Umar Haris bin Ghazali.... Dilahirkan pada tanggal 21 Januari 2010 jam 8.55 mlm dengan berat 3.19 kg....

Alhamdulillah.. segala puji bg Allah yang memberi saya kesihatan dan kemudahan sewaktu proses melahirkan... walaupun lahir awal 3 minggu dr jangkaan... namun saya mmg telah berusaha untuk bersedia..
Doktor telah memberitahu awal2 yg kemungkinan saya akan bersalin awal...  mana kan tidak.. 19/1 sewaktu pemeriksaan terakhir dgn doktor noraini di pusat perubatan islam Az-Zahrah, Bangi... doktor dah kata dah buka 3 cm.. tapi disebabkan tak rasa sakit lagi.. saya minta tangguh dulu... mana tidaknya.. masih banyak kerja2 pejabat yg perlu diselesaikan...Alhamdulillah hampir selesai kerja2 saya... selang 2 hari baru saya terasa sakit.. itu pun kawan2 sudah mula risau... Alhamdulillah selamat semuanya.....

terima kasih yg tidak terhingga buat Dr. Noraini Mohd. Nor dan angkatan bidan serta nurse yg berusaha sedaya upaya menyelamatkan saya dan umar...  yg paling saya ingat adalah kucupan Doktor apabila selesai menguruskan saya dan ucapan tahniah drnya serta nurse dan bidan... ini kali kedua saya bersalin di bawah seliaan Dr. Noraini.. terima kasih doktor...

1 comment:

Mama Adriana said...

Assalammualaikum..

tahniah dr saya sekeluarga.. jaga diri & baby baik2 yer...

Murottal al-Quran