Zikrayaat

Thursday, March 18, 2010

Putraku yg suka tidur....


Ummi ni kan sedang bercuti... kurang kerja sikit kan... jadi sempat juga ummi snap gambar anak ummi ni masa tidur.. dari baru lahir hinggalah sekarang ni.. usianya hampir 2 bln... Umar mmg anak yg baik dan bagus... tidak meragam dan amat manja dgn ummi.. hinggakan bila ummi lari ke dapur sekejap pun dia boleh sedar dan menangis...abang ammarlah sebagai penyelamat yg datang mententeramkan umar... cuma masalahnya bila abg ammar datang, adiknya makin menangis bukannya diam.. satu hari ummi intai apa abg ammar buat.. ooo rupanya dia cium adiknya sekuat hati... tak pun dia selak baju nak bg adik dia susu.. bila ummi tanya ammar buat apa tu.. nak bg adik susu macam ummi... macam2lah sayang ummi ni...terima kasih sayang kerana sayang pada adik umar....moga jadi abang contoh buat adik dan adik2nya.. insyaAllah... 

No comments:

Murottal al-Quran