Zikrayaat

Wednesday, September 14, 2011

Blog dah bersawang



Assalamualaikum warahmatullahi wabarakatuh...

setelah berhari2 buka tutup buka tutup blog... hari ni baru terasa nak update blog... macam2 yg nak diceritakan...kesian blog ni dah bersawang.. kesian gak pembaca blog ni.. dah lama tak update.. byk sgt kerja.. tak sempat je nk update blog... nanti saya akan ceritakan sikit2 perkembangan terkini...

Sebelum tu rasanya masih belum terlewat untuk saya mengucapkan syabas kepada semua di atas kesungguhan kita menyahut perintah Ilahi.. iaitu perintah untuk berpuasa sebulan.. dan merebut segala hikmah dan pahala serta ganjaran yg melimpah ruah di dalamnya.. diberikan lagi pelbagai bonus sepanjang Ramadhan ini dgn adanya lailatul qadar.. segala amalan digandakan berkali-kali ganda... masyaAllah penyayangnya Allah pd kita... cuma tinggal kita nak menggapainya atau tidak.. tp mmg fitrah manusia materialistik... nak semua yg disebut tadi ada di depan mata... barulah nak berebut2.. kalau sekadar hadith dan kata2 ulama' serta kata2 hikmah masih belum mampu untuk menyedarkan kita.... ayuh sahabat2 kita sambung lagi kemeriahan ganjaran pahala Ramadhan dgn puasa 6 hari di bulan syawal... cepat habiskan.. barulah seronok nak attend open house...


Setakat ini dulu...

wassalam...

No comments:

Murottal al-Quran