Zikrayaat

Tuesday, March 24, 2009

Ammar teringin nak naik keretapi











2 comments:

mamaKaisah said...

bestnye ammar dah dapat naik ketapi..inas dr kecik dulu selalu mintak..tp belum berkesempatan nak bawak die naik ketapi...

satu lagi, die teringin sgt nak naik kapalterbang..

yang tu mama die pun nak naik jugak..

ummu ammar said...

Alhamdulillah.. ammar selalu tengok azan kat maghrib kat tv1 tu.. ada gambar keretapi dan kapal terbang... sokmo dia sebut keretapi tu.. kalau gi kuis tu kat tasik kan nampak keretapi lalu... sibuk dia menyebut nya.. antara ayatnya.. "keretapi tak de.. alaaa..." tak tahu mana dia dapat perkataan alaa.... tu..

pasal kapal terbang pulak.. insyaAllah 2 minggu lagi nak ikut abi gi sabah... boleh ler naik kapal terbang.. ammar ni nampaknya bertuah.. semua yang diinginkan menjadi kenyataan.. contohnya nak naik belon.. awalnya tak dpt tiket.. dah habis.. tp nak kata rezeki dia.. ada org jual tiket dia pd ammar.. Alhamdulillah..

umminya plak dah naik kapal terbang.. mas.. tp gi dekat jer.. gi kota bharu.. tu pun disponsor oleh masjid putrajaya.. coz ada program kat situ... ya Allah Perkenankanlah segala hajat hambaMU.. aminn. insyaAllah.

Murottal al-Quran