Zikrayaat

Thursday, January 08, 2009

Jalan-jalan gi Lumut... Manjung..

Ada kesempatan kami balik ke kampung kampar, perak.. dah lama tak balik kg.. sampaikan mak ayah mertua yang datang ke rumah.. rindu katanya dekat ammar.. sambil nak ziarah ayah saya yang sedang sakit... mana taknya last balik aidilfitri hari tu... sempat juga nak temankan kakak ipar saya ke majlis perkahwinan kawannya..di manjung, perak... sementara menunggu kawan kakak saya yang lain di lumut.. kami pun mengambil kesempatan untuk bergambar sekeping dua.. nilah dia...
tiba-tiba terjumpa dengan ex-student kolej... terkejut tetiba ada orang panggil.. "ustazah... ustazah" salah dengar ke.. mulanya segan gak nak pandang.. yelah bukan tempat saya kan.. kotlah dia panggil orang lain ke.. rupa2nya jumpa student ni..
tengoklah ammar ni nak pegang gak udang besar ni...tak takut langsung..

time ni tgh panas terik.. jam 1.00 tghari... ammar pulak tak boleh duk diam2... nak pegang kerang tu ler... sampaikan umminya kena peluk dia kuat2.. baru boleh...

ha... dengan abi relaks je yer...memang anak abi ni...

parking dekat dengan pangkor laut resort ni... tengok orang beratur ramainya nak beli tiket feri ke pulau pangkor... insyaAllah nanti kalau ada masa cuti lama sikit teringin gak nak pergi pangkor.. last pergi time rombongan sekolah dulu2... lama tu... insyaAllah..

No comments:

Murottal al-Quran