Photobucket

Zikrayaat

Saturday, May 16, 2009

ucapan2 selamat hari guru...

salam...
Pagi2 lagi sms bertalu2 masuk di handphone saya... rupanya ucapan2 dr anak didik dan sahabat saya.. terima kasih semuanya... terharu saya membacanya... tanda ingatan yg berpanjangan dan mudah2an doanya juga begitu... insyaAllah

namun, saya tertarik dgn beberapa ucapan... dan ingin saya abadikannya di sini...

Guru..
dalam ajarnya ada harapan,
dalam tegurnya ada doa,
dalam marahnya ada sayang,
dalam tawa ada mesranya,
dalam diam ada bijaksana,
dalam tangannya kita terbina,
Tapi,
hatinya tiada siapa pun bertanya,
Berbahagialah menjadi guru,
Moga syurga buatmu...Selamat hari guru..



Ini dr anak didik saya Nazmi....

Hadirnya sebuah kejayaan,
adanya seseorang yang digelar sebagai pendidik
Jasamu tetap dikenang
walau di mana berada
Selamat hari guru
hanya Allah yang mampu membalas jasamu...
terima kasih atas segalanya


ini pula datangnya dr anak didik saya juga GUSTINASARI....
Salam, ustazah SELAMAT HARI GURU ye..
halalkan semua ilmu yang ustazah curahkan pada saya
sepanjang saya bergurudgn ustazah
dan sepanjang saya belajar di KDH
jikalau saya pernah buat silap pada ustazah harap dimaafkan
terima kasih untuk semuanya...


dari sahabat seperjuangan saya sejak di uia lagi...UST SHAKIMA SHUAIB
Ya Allah jadikanlah sahabatku sebagai guru
yang tidak hanya mulia di dunia
tetapi juga agung di syurgaMU
jadikanlah ilmu yang diajar mengalir sejauh2nya
agar mendapat manfaat
dan jadikanlah doa ini
sebagai hadiah buatnya... ameen..
SELAMAT HARI MURABBI 2009.

Terima kasih semua atas ingatan... teringat saya pada motto saifulislam.com...
ERTI HIDUP PADA YANG MEMBERI...

justeru, saya ingin sekali memberi dan mencurahkan amanah ilmu yg dianugerahkan Allah buat saya bagi melihat anak2 didik saya berjaya cemerlang di dunia.. terbilang di akhirat... insyaAllah...

No comments:

Murottal al-Quran